niedziela, 10 maja 2015

Książki na wakacje/ Books to read during holidays

Witajcie :)

Dzisiaj notka z listą książek, które mam zamiar przeczytać w te wakacje. Mam nadzieję, że będzie ich nawet więcej ;)

- "Hamlet" William Shakespeare; uwielbiam jego twórczość i w końcu muszę zebrać się w sobie i przeczytać tę obowiązkową lekturę :)

- cała saga "Zmierzch" Stephenie Meyer; wersja filmowa bardzo mi się podobała, " Zmierzch" zaczęłam już kiedyś czytać, ale niestety nie skończyłam :(

- "3 metry nad niebem" , " Tylko Ciebie Chcę" Federico Moccia; tak samo jak przy " Zmierzchu" najpierw zakochałam się w filmach, pierwszą część zaczęłam czytać i nigdy nie skończyłam.

- "Miłość w czasach zarazy" Gabriel García Márquez; kolejny klasyk, czytałam kilka lat temu fragment i dosyć niedawno kupiłam książkę, więc z chęcią po nią sięgnę.

- "Miasteczko Salem", "Misery" Stephen King; o autorze już mówiłam wcześniej i chciałabym przeczytać jego wszystkie książki, a to są pozycje, które po prostu mam ochotę przeczytać jak najszybciej :D

- "Zdrada" Paulo Coelho; książka jest dosyć krótka, a autora chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, w sam raz na podróż w czerwcu.

- "Lolita" Vladimir Nabokov; najbardziej kontrowersyjna pozycja na mojej liście, ale żeby się o niej wypowiadać, należy najpierw ją przeczytać, dlatego właśnie po kilku latach na mojej półce przyszedł na nią czas :)

Hello :)

Today's post is about books I want to read during holidays. Hopefully, I'll read even more ;)

- "Hamlet" William Shakespeare; I adore his output and finally I have to read this obligatory book :)

- the whole "Twilight" saga Stephenie Meyer; I really liked the movie version and some time ago I started reading " Twilight", but I've never finished it :(

- "Three meters above the sky", " I Want You" Federico Moccia; the same as above.

- " Love in the Time of Cholera" Gabriel García Márquez; another classic, a few years ago I read extract from this book and I've bought it recently so I'll read it with pleasure.

- "Salem's Lot", " Misery" Stephen King; about the author I've talked about before and I'd like to read all of his books and these are just ones I want to read as fast as it's possible :D

- " Adultery" Paulo Coelho; this book is quite short and it's perfect to read during the trip in June.

- " Lolita" Vladimir Nabokov; the most controversial book on my list, but to be able to discuss about it one should read it firstly, that's why after a few years on my bookshelf it's time for it :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz