poniedziałek, 8 czerwca 2015

Mini Haul

Witajcie ! ;)

Dzisiaj króciutka notka, ale i tak postanowiłam podzielić się z Wami dwiema rzeczami, które właśnie nabyłam. Tylko tyle, bo większość zamówionych książek jest do nauki, być może za jakiś czas zrobię osobny post o materiałach przygotowawczych do matury. Tak jak na zdjęciu, nareszcie znalazłam kieszonkowe wydanie "Carrie" Stephena Kinga, trochę się zdziwiłam, bo jest dosyć krótka :D Obok soundtrack z "50 twarzy Grey'a", na który też od czasu wydania polowałam, ale przez cały ten okres trzymał się swojej ceny.

A już niedługo recenzja "Tarantuli" Thierry'ego Jonquet'a, książki, na podstawie której powstał film "Skóra, w której żyję" Pedro Almodóvara :)


Hello ! ;)

Today a really short post, even though I want to share with you two things I've bought recently. Only two, because most of the books I ordered are necessary for me to study, maybe in some time I'll post a separate note about materials needed to prepare for the matura exam. Just as in the photo, I finally found a pocket sized "Carrie" by Stephen King and I'm quite shocked it's so short :D Next to it, soundtrack from "50 shades of Grey" that I was also hunting for, but the price was still the same.

Soon a review of "Tarantula" by Thierry Jonquet, a book on which was based a movie called "The Skin I Live In" by Pedro Almodóvar :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz