niedziela, 12 czerwca 2016

Recenzja "Miasteczka Salem" Stephena Kinga/ Stephen King's "Salem's lot" review

Witajcie :)

Dzisiaj recenzja "Miasteczka Salem" Stephena Kinga.

Staram się nie oczekiwać niczego po książce przed jej przeczytaniem, ale jednak w tym przypadku liczyłam na to, że nie będę mogła zasnąć przez kilka dni,a tak się nie stało. Być może to przez tematykę wampirów, które kojarzą mi się mimowolnie ze "Zmierzchem" :D Książka wydaje się być bardziej thrillerem niż horrorem i faktycznie parę razy z napięciem czekałam co się wydarzy, lecz z pewnością byłam bardziej przejęta czytając "Misery" ( link do recenzji tutaj). Jest to pozycja godna uwagi ze względu na sposób przekazania jej treści, nutkę humoru i cytaty pełne życiowego doświadczenia.

 "Skończyłam Uniwersytet Bostoński , sztuki piękne i anglistykę , ale szczerze mówiąc, mój dyplom nie jest wart nawet papieru, na którym został wydrukowany. Typowe zestawienie uprawniające do zakwalifikowania do kategorii wykształconych idiotów."



Stephen King "Miasteczko Salem"


Hello :)

Today's post is a Stephen King's "Salem's lot" review.

I try not to expect anything from a book, but in this case I wanted a few sleepless nights and it didn't happen. It may be caused by a vampire theme, which I unintentionally connect with "Twilight" :D The book seems to be more a thriller than horror novel and honestly a few times I waited with bated breath what will happen next, but undoubtedly I was more thrilled while reading "Misery" ( link to a review here). This position is worth the attention because of the way its content is expressed, a dash of humour and full of life experience quotes.

"'I've got a BA from Boston University . . . not worth the paper it's printed on, really. Art major, English minor. The original dipso duo. Strictly eligible for the educated idiot category."

Stephen King "Salem's lot"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz