poniedziałek, 11 lipca 2016

PODSUMOWANIE BOOKATHONU/ BOOKATHON SUMMARY

Witajcie :)

To był intensywny książkowo tydzień. Przeczytałam dwie książki w całości i jestem mniej więcej w połowie kolejnych dwóch. Przeczytałam w sumie 1500 stron, więc udało mi się spełnić 7. punkt wyzwania. Na pewno dokończę książki, które zaczęłam i prawdopodobnie wezmę się za kolejną część "After", bo cały Bookathon dla mnie stoi pod znakiem "After - płomień pod moją skórą", od którego nie mogłam się oderwać :) Nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań, być może zrealizuję także poprzednie Bookathony, bo to naprawdę świetna zabawa i motywacja do czytania ;)

Hello :)

It was a really intense book week. I've read two whole books and I'm approximately in the middle of next two. I've read total of 1500 pages, so I fulfilled the 7. point of the challenge. I'll surely finish those started books and probably I'll read next part of "After", because this Bookathon for me was all about "After", which I couldn't stop reading :) I'm looking forward for upcoming challenges, maybe I'll do the previous Bookathons, as it was a great fun and motivation to read ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz