wtorek, 2 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca / July Wrap Up

Witajcie :)

Poprzedni miesiąc był dla mnie bogaty w książki. Nareszcie miałam czas na czytanie, którego tak mi brakuje, gdy gonią terminy związane ze szkołą :( Zerknęłam na swoją wakacyjną listę i okazuje się, że zostały mi tylko 4 książki, w tym 2 trochę krótsze ( mam tutaj na myśli Księcia Półkrwi i 4 część After :D ).  Przeczytałam 7 książek, łącznie 4564 stron. Chyba nigdy w życiu nie przeczytałam tyle w jeden miesiąc, jestem z siebie dumna :D A poniżej mój lipcowy stosik. Mam nadzieję, że Wasze listy TBR również stają się coraz krótsze ;)

Hi guys :)

Previous month was full of books. I finally had time to read, there was no rush to meet the school deadlines. I looked on my holiday books and I found out I have only 4 books left and in this are 2 shorter books ( I mean Half-blood Prince and fourth part of After series :D ). I've read 7 books, total of 4564 pages. I've probably never read this much in one month in my entire life, I'm really proud of myself :D If you look up there's my July book stack. Hopefully your TBR lists are getting shorter too ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz