piątek, 12 sierpnia 2016

Zakładki EpikBox/ EpikBox bookmarks

Witajcie :)

Właśnie przyszły do mnie zamówione z EpikBox zakładki magnetyczne, w których się zakochałam. Już od dawna szukałam zakładki z Harrym Potterem, ale nigdzie takiej nie było, aż tutaj miła niespodzianka, bo nie tylko mam Harry'ego, ale też Snape'a, Hermionę i Rona, a także innych bohaterów poza tą serią. Zakładki są dobrej jakości i wyglądają bajecznie, już czekam na kolejnych bohaterów ^_^. Jako darmowy dodatek dostałam dwie klasyczne zakładki (dwie, bo złożyłam dwa zamówienia w dwa dni :D ). A poniżej zdjęcie:


Hello :)

I've just received a package from EpikBox with my magnetic bookmarks, which I absolutely love. I've been searching for a Harry Potter one for a long time, but I couldn't find it anywhere and here's a surprise : I don't only have Harry, but also Snape, Hermione and Ron and also characters from other books. Bookmarks are good quality and look adorable, I'm waiting for new characters ^_^ As a freebie I got two classic bookmarks ( two, because I made two orders in two days :D ). And there's a photo above.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz