środa, 1 lipca 2015

Wakacyjny haul/ Holiday haul

Witajcie ! ;)

Nareszcie przyszła paczka z moimi nowymi książkami, jeeeej ! :D Jakiś tydzień temu dostałam "Imperium mrówek" Bernarda Werbera, a jest to trylogia, więc zaczęłam ją czytać, aby być pewną, że mogę dokupić brakujące części bez wyrzutów sumienia, gdyby mi się nie spodobała. Na szczęście te 30 stron, które zdążyłam przeczytać nie sprawiły, że zasnęłam, dlatego kupiłam dwie kolejne części. Od dawna chciałam się zapoznać z serią After Anny Todd i kupiłam wszystkie trzy części, jakie do tej pory zostały wydane. Raczej nie przeczytam ich w wakacje, dopiero później, bo mam już listę na te dwa miesiące, a ta seria jest mega gruba. Na dowód dołączam drugie zdjęcie :D



Hello ! ;)

Finally I got my package with new books, yeaaaah ! :D Something about a week ago I got "Empire of the Ants" by Bernard Werber, but it's a trilogy, so I started reading it to make sure I can buy the rest without feeling bad if it didn't really interest me. Fortunately, these 30 pages I've read didn't make me fall asleep, so I bought the other two. I wanted to read an After series by Anna Todd for a long time and I bought all three books that are available now. It's unlikely that I read it during holiday, rather later, because I already have a list for these two months and this series is super thick. I added the second photo as an evidence :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz