niedziela, 20 września 2015

Book haul

Witajcie :)

Dzisiaj kolejny book haul z ostatnich 2-3 miesięcy.

Jak widać kolejna książka Kinga "Mroczna połowa", kolekcja książek Johna Greena w tym: "Gwiazd naszych wina", "Will Grayson, Will Grayson", "Szukając Alaski", "Papierowe miasta", "19 razy Katherine". Koniecznie chciałam to wydanie "Gwiazd naszych wina", więc kupiłam za jednym razem całą kolekcję :D Na zdjęciu drugim jest kompletna seria Harry'ego Pottera, ale kupiłam tylko cztery ostatnie, bo pierwsze trzy mam już od wielu lat i aż było mi wstyd, że nie mam wszystkich, skoro tak go uwielbiam (filmową wersję oczywiście, bo książek jeszcze nie przeczytałam). To wszystko w tym poście, nie planuję zakupu kolejnych książek w tym roku, lecz tego nigdy nie mogę być pewna, uzależnienie nie wybiera :D




Hello :)

Today is time for another book haul from around 2-3 months now.

As you can see, another King's book "The Dark Half", John Green's collection including: "The Fault in Our Stars", "Will Grayson, Will Grayson", "Paper Towns", "Looking for Alaska", "An Abundance of Katherines". I desperately wanted this exact copy of "The Fault in Our Stars", so I bought the whole collection :D On the second photo is Harry Potter series, but I only bought last four books, as I already had first three for years and I was ashamed of not having them all, because I'm a huge fan (of film series of course, as I haven't read books yet). That's it for today's post, I'm not planning another haul this year, but as I'm addicted you never really now :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz