niedziela, 6 września 2015

Intense time

Witajcie :)

Jest mi bardzo przykro z powodu tego, że przez tak długi czas nie dodałam żadnego postu, ale mam teraz dość intensywny okres i nie wiem jak długo on potrwa, być może nawet kilka miesięcy :(  Być może uda mi się dodawać post raz na jakiś czas, ale nie sądzę, bym mogła to robić regularnie. Mam nadzieję, że jakoś pogodzę swoje wszystkie obowiązki i nie zaniedbam znacznie swojego bloga. Chciałam tylko Was o tym poinformować i dać znać, że żyję :D Niemniej jednak wciąż znajduję czas na książki, chociaż zajmuje mi to więcej czasu niż w wakacje, więc tematów do kolejnych postów nie zabraknie :)

Hello :)

I'm really sorry that I didn't add any post for so long, but I've got quite intense time right now and I have no idea how long it will take, even a few months :( Maybe I'll be able to post once in a while, but rather not that regularly. I hope that I'll manage to keep all my duties together and not neglect my blog so much. I just wanted you to know all that and show I'm still alive :D Nonetheless, I still find some time for books, however, it takes me more time to read one than during holidays, so I'm not lacking topics for next posts :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz