niedziela, 13 września 2015

Podsumowanie wakacji/ Holiday summary

Witajcie :)

Dzisiaj podsumowanie wakacji (trochę spóźnione, ale lepiej późno niż wcale :D ).

Udało mi się przeczytać wszystkie książki z listy tutaj, a dodatkowo przeczytałam "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa i "Lalkę" Bolesława Prusa (do szkoły). Pod koniec wakacji musiałam nieco przyspieszyć, aby wyrobić się przed wrześniem, bo w lipcu nie czytałam na tyle intensywnie, ale mam nadzieję, że w przyszłe wakacje moja lista będzie dłuższa i lepiej rozplanuję swoje czytanie. Już zaczynam myśleć o książkach na ferie zimowe, chociaż trwają one o wiele krócej :)

Hello :)

Today a holiday summary (a little bit late, but it's better than not doing it at all :D ).

I managed to read all the books from my list here, additionally, I've read "The Notebook" by Nicholas Sparks and "The Doll" by Bolesław Prus (for school). At the end of holidays I had to speed up to read it all before September, because I didn't read that intensely, but I hope that my list will be longer and I'll plan my reading more effectively next holidays. I've already started thinking about winter break and books to read then, although it's a lot shorter :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz